Nowe Media Implikacje kulturowe, językowe i edukacyjne

UMCS

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 17.5x25.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
46,70 PLN
Nasza cena
42,48 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 33,55 zł



W kontekście ukształtowania się społeczeństwa medialnego w wchodzenia w dorosłe życie pokolenia ludzi wyrosłych w e-świecie oraz kształtowania się doby medialnej w dziejach języka polskiego tom stanowi głos w dialogu intelektualnym łączącym badaczy reprezentujących różne dyscypliny naukowe, którzy poddają refleksji media i język w nich funkcjonujący, jak też wielowektorowe związki mediów oraz różnych sfer ludzkiego bytu. Autorzy koncentrują się szczególnie na kulturze, języku, edukacji i dydaktyce w perspektywie (nowo) medialnej. Poddają media oglądowi teoretycznemu, ale zajmuje ich także sfera "praxis".[...] Czytelnik powinien odnieść dużą korzyść z lektury tej zbiorowej monografii, zwłaszcza wówczas, kiedy wejdzie w kontakt z projektami i propozycjami rozwiązań teoretycznych i praktycznych nadających polu medialnemu wymiar humanistyczny. Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Małgorzaty Kity

Szczegóły

Tytuł: Nowe Media Implikacje kulturowe, językowe i edukacyjne
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377846339
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 268
Format: 17.5x25.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.665 kg

Recenzje