Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników.
Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek:
? opartą na percepcji odbiorcy,
? opartą na reakcji emocjonalnej,
? opartą na więzi społecznej,
? opartą na idei kulturowej.
Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki. Jest przeznaczona dla dyrektorów marketingu, menedżerów, specjalistów ds. komunikacji marketingowej, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli firm kreujących marki własne, przedsiębiorców eksportujących własne marki na rynki zagraniczne, a także pracowników naukowych zajmujących się tematyką zarządzania marką i studentów kierunków ekonomicznych.
Szczegóły
Tytuł: Marka na cztery sposobyAutor: Jacek Pogorzelski
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326493638
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 248
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Legenda Wybraniec
Zielona Sowa
Fotografia
Oficynka
Hobbysta
Oficynka
Lobotomia 3.0
30 lat holocaustu prawdy o Jego śmierci
30 lat holocaustu prawdy o Jego śmierci
Wojciech Sumliński Reporter
Zabiłam
WAM
Fabryka pokory
Oficynka
Ślepe stado
Mag
Echo w ciemności
Znamię Lwa Tom 2
Znamię Lwa Tom 2
Bogulandia