Marketingowe strategie cen

PWE

  • Rok wydania: 1997
  • Format: 15x21cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
0 PLN
Nasza cena
19,70 PLN



Książka składa się z nastepujacych części:*okreslenie górnej granicy dopuszczalnego przedziału cenowego*analizowanie wariantów cenowych znajdujących się w tym przedziale*sformułowanie ramowej strategii cen*wyznaczenie ceny podstawowej poprzez cele przedsiębiorstwa na danym rynku produktowym*dostosowanie ceny podstawowej produktu do cen innych pozycji asortymentowych oferowanych przez firmę*przystosowanie ceny podstawowej do specyficznych warunków transakcji rynkowej.

Szczegóły

Tytuł: Marketingowe strategie cen
Autor: Karasiewicz Grzegorz
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320810837
ISBN: 8320810833
Języki: polski
Rok wydania: 1997
Ilość stron: 304
Format: 15x21cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg

Recenzje