Książka składa się z nastepujacych części:*okreslenie górnej granicy dopuszczalnego przedziału cenowego*analizowanie wariantów cenowych znajdujących się w tym przedziale*sformułowanie ramowej strategii cen*wyznaczenie ceny podstawowej poprzez cele przedsiębiorstwa na danym rynku produktowym*dostosowanie ceny podstawowej produktu do cen innych pozycji asortymentowych oferowanych przez firmę*przystosowanie ceny podstawowej do specyficznych warunków transakcji rynkowej.
Szczegóły
Tytuł: Marketingowe strategie cenAutor: Karasiewicz Grzegorz
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320810837
ISBN: 8320810833
Języki: polski
Rok wydania: 1997
Ilość stron: 304
Format: 15x21cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Uniwersytet zaangażowany
Przewodnik Krytyki Politycznej
Przewodnik Krytyki Politycznej
Wydawnictwo Krytyki Politycznej
Baśnie Dolnego Śląska
Europa
Stylowa kawiarenka
Receptury z dawnych lat
Receptury z dawnych lat
Olimp Media
Tylko między nami
Sonia Draga