() niniejsza publikacja ma stanowić próbę komplementarnego, krytycznego ujęcia zagadnienia komunikacji w edukacji, zarządzaniu, marketingu czy polityce społecznej. Dlatego zawarte w książce teksty odnoszą się zarówno do klarownego, wszechstronnego przedstawienia przez poszczególnych autorów badanych problemów komunikacji, jak i wnikliwego obserwowania, odczytania kontekstów, w których się pojawiają, co warto podkreślić, pierwszy raz.
Zamieszczone w opracowaniu ujęcia monograficzne wypełniają lukę badawczą dotyczącą obecności samego procesu komunikacji bądź jego kontekstu w obszarach eksploracji dotąd omijanych, tj. np.: architektura, kultura, obiekty historyczne lub turystyka. Można również zinterpretować konstrukcję książki jako próbę uwzględnienia bipolarnego podziału na treści komunikowalne oraz te, które zazwyczaj pojmuje się jako niekomunikowalne, niemożliwe do komunikowania wprost, m.in.: rozmaite obiekty architektoniczne, kultu religijnego, przestrzeń miejska, walory krajobrazowe.
Ze Wstępu
Szczegóły
Tytuł: Przestrzenie komunikacjiWydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788380192980
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 216
Format: 16.0x22.5cm
Oprawa: Miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Pokaż język Tom 2
Vis-a-Vis Etiuda
Powrót rzęsorka
Kultura gniewu
Widziane stąd. Wybór wywiadów z Polakami
Instytut Wydawniczy Kreator
Barcelona dla młodych podróżników
ExpressMap
Praga dla młodych podróżników
ExpressMap
Warszawa dla młodych podróżników
ExpressMap
Binio Bill kręci western i... w kosmos!
Kultura gniewu