W książce skoncentrowano się na tym, czym są innowacje społeczne, jak mogą być zinstytucjonalizowane i w jaki sposób funkcjonują w praktyce. Celem publikacji jest zrozumienie zjawiska innowacji społecznych: od genezy, mechanizmów ich generowania, projektowania, wdrażania, działania, absorpcji i wpływania na efekty społeczne, upowszechniania, skalowania jak i utrwalania. Szczególnie ważne jest wyjaśnienie powodów generowania innowacji społecznych w szerokim kontekście rozwoju społecznego. Dodatkowo istotne jest pokazanie praktycznego wymiaru innowacji społecznych w odniesieniu o środowiska, w jakim mają miejsce. Ta część ma służyć jako inspiracja dla praktyki zarządzania publicznego oraz poprawiania standardów i podnoszenia jakości polityk publicznych w tym zakresie. Dlatego zadbano o wskazanie głównych czynników stymulujących, jak również ograniczających innowacje społeczne oraz pokazano wybrane studia przypadków. Nowatorskim elementem książki jest powiązanie teoretycznego wymiaru innowacji społecznych, w tym z uwzględnieniem zagadnienia społecznych inwestycji kategorii stanowiącej nowość w wymiarze europejskim w okresie 20142020, jak dotąd nieopisanej w polskiej literaturze przedmiotu, z wymiarem instytucjonalnym i praktycznym.
Szczegóły
Tytuł: Zarządzanie innowacjami społecznymiPodtytuł: Trendy, perspektywy, wyzwania
Autor: Aldona Wiktorska-Święcka, Dorota Moroń, Monika Klimowicz
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380850484
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 185
Oprawa: Miękka
Waga: 0.294 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Współczesna architektura proekologiczna
Wydawnictwo Naukowe PWN
Budownictwo drewniane
Arkady
Słowo blisko ciebie Mądrość Biblii na co dzień
Księgarnia Św. Wojciecha
Biologia dla bystrzaków
Helion
FISZKI Koszyk kompetencji 2
Cztery Głowy