Konkurencyjność przedsiębiorstw w XXI w.
Czynniki wzrostu

PWE

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 16.2x23.7cm
  • Oprawa: Kartonowa Foliowana
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
54,90 PLN
Nasza cena
42,13 PLN
Oszczędzasz 24%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



W książce podjęto temat kształtowania konkurencyjności przedsiębiorstw. Autorzy skupili się na czynnikach stanowiących źródła przewag konkurencyjnych oraz warunkach dalszego wzrostu konkurencyjności i umacniania pozycji rynkowej. W książce przedstawiono kapitał intelektualny w rozwoju konkurencyjności przedsiębiorstw, specyfikę konkurencyjności polskich mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich przedsiębiorstw, wpływ marki na konkurencyjność przedsiębiorstw, czynniki osiągania sukcesu w kształtowaniu konkurencyjności małych przedsiębiorstw z perspektywy menedżerów, spółki uczelniane jako mechanizm transferu wiedzy do gospodarki, instrumenty finansowego wsparcia z Unii Europejskiej, determinanty trwałej konkurencyjności łańcuchów rolno-żywnościowych. Książka jest przeznaczona dla obecnych i przyszłych menedżerów i przedsiębiorców, a także pracowników naukowych uczelni i kierunków ekonomicznych.

Szczegóły

Tytuł: Konkurencyjność przedsiębiorstw w XXI w.
Podtytuł: Czynniki wzrostu
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320822151
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 158
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.29 kg

Recenzje