W książce podjęto temat kształtowania konkurencyjności przedsiębiorstw. Autorzy skupili się na czynnikach stanowiących źródła przewag konkurencyjnych oraz warunkach dalszego wzrostu konkurencyjności i umacniania pozycji rynkowej. W książce przedstawiono kapitał intelektualny w rozwoju konkurencyjności przedsiębiorstw, specyfikę konkurencyjności polskich mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich przedsiębiorstw, wpływ marki na konkurencyjność przedsiębiorstw, czynniki osiągania sukcesu w kształtowaniu konkurencyjności małych przedsiębiorstw z perspektywy menedżerów, spółki uczelniane jako mechanizm transferu wiedzy do gospodarki, instrumenty finansowego wsparcia z Unii Europejskiej, determinanty trwałej konkurencyjności łańcuchów rolno-żywnościowych.
Książka jest przeznaczona dla obecnych i przyszłych menedżerów i przedsiębiorców, a także pracowników naukowych uczelni i kierunków ekonomicznych.
Szczegóły
Tytuł: Konkurencyjność przedsiębiorstw w XXI w.Podtytuł: Czynniki wzrostu
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320822151
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 158
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.29 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
System ekonomiczno-społeczny Alfreda Marshalla
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wyznania
AA
Teologia niemiecka
Fundacja Augusta Hr. Cieszkowskiego
Anioły
Wydawnictwo M
Mama, czyli Maryja
Promic
Poprzez ziemię ukochałem niebo
Flos Carmeli
Kapitał. Mowa w obronie człowieka
Homo Dei