Tematem książki są ograniczenia, bariery oraz przeszkody wewnętrzne i zewnętrzne, przed jakimi staje przedsiębiorstwo w procesie umiędzynarodowienia działalności. Autorzy przedstawiają je w szerokim kontekście, a jednocześnie zwracają uwagę na wszechstronność i złożoność ich istoty. W procesie tym postrzegają szanse rozwojowe polskich przedsiębiorstw, ale również podkreślają zagrożenia i problemy, jakie niesie internacjonalizacja, przede wszystkim zaś bezrobocie, zagrożenia ekologiczne oraz konflikty kulturowe. Autorzy rozważają możliwości ich pokonywania istniejące w sferze zarządzania, dając wiele przykładów rozwiązań z praktyki gospodarczej krajów wysoko rozwiniętych, a także sprawnie działających firm międzynarodowych z udziałem kapitału polskiego na naszym rynku.
Szczegóły
Tytuł: Bariery internacjonalizacji przedsiębiorstwaAutor: Marcin K. Nowakowski
Wydawnictwo: Key Text
Kod paskowy: 9788387251154
ISBN: 8387251151
Rok wydania: 1997
Ilość stron: 264
Format: 16.0x24.0 cm
Oprawa: oprawa broszurowa
Waga: 0.432 kg