Jak uczyć dzieci z autyzmem czytania umysłu Zeszyt ćwiczeń dla nauczycieli i rodziców
Zeszyt ćwiczeń dla nauczycieli i rodziców
Jak
Prezentowany w niniejszej książce program stanowi rozbudowaną i kompleksową propozycję oddziaływań osadzonych w perspektywie rozwojowej. Zaproponowane poziomy rozwojowe w nauczaniu teorii umysłu uwzględniają trzy poziomy procesów poznawczych: percepcję (co ludzie mogą zobaczyć), wiedzę (co ludzie wiedzą) oraz przekonania (co ludzie myślą) o rzeczach, które są prawdziwe lub fałszywe. Program podzielony został na sześć poziomów: POZIOM 1: PROSTE PRZYJMOWANIE PERSPEKTYWY ? Rozumienie, że dziecko i nauczyciel mogą widzieć różne rzeczy. POZIOM 2: ZŁOŻONE PRZYJMOWANIE PERSPEKTYWY ? Rozumienie, że dziecko i nauczyciel patrzą na coś z innej perspektywy. POZIOM 3: ROZUMIENIE ZASADY ?WIDZIEĆ ZNACZY WIEDZIEĆ? ? Rozumienie, że ludzie wiedzą tylko o rzeczach (stanach), których doświadczyli bezpośrednio lub pośrednio. POZIOM 4: ROZUMIENIE PRAWDZIWYCH PRZEKONAŃ ? Rozumienie, że ludzie mogą mieć przekonania, które są prawdziwe oraz że ich zachowanie jest związane z tymi przekonaniami. POZIOM 5: ROZUMIENIE FAŁSZYWYCH PRZEKONAŃ ? Rozumienie, że ludzie mogą mieć przekonania, które są fałszywe, oraz że ich zachowanie jest związane z tymi przekonaniami. POZIOM 6: ROZUMIENIE PRZEKONAŃ DRUGIEGO RZĘDU ? Rozumienie, że jedna osoba może myśleć o tym, co myśli druga osoba, oraz wykorzystywanie tego do przewidywania zachowania.
Szczegóły
Tytuł: Jak uczyć dzieci z autyzmem czytania umysłu Zeszyt ćwiczeń dla nauczycieli i rodzicówPodtytuł: Zeszyt ćwiczeń dla nauczycieli i rodziców
Autor: Patricia Howlin, Simon Baron-Cohen, Julie Hadwin
Wydawnictwo: Jak
ISBN: 9788392974994
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 172
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kocia szajka i tajemnica zniknięcia śledzi. Tom 1
Agora dla dzieci
Pucio robi porządek
Nasza Księgarnia