Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść
Człowiek inaczej zachowuje się wówczas, gdy nikt go nie obserwuje, a inaczej, gdy świadkami jego zachowań są inni ludzie. Choć twierdzenie to wydaje się oczywiste, stosunkowo długo psychologia nie interesowała się tym, dlaczego właściwie taka różnica występuje, jakie czynniki ją potęgują i jakie są jej konsekwencje. Książka Marka Learyego poświęcona jest tym właśnie zagadnieniom.
Człowiek inaczej zachowuje się wówczas, gdy nikt go nie obserwuje, a inaczej, gdy świadkami jego zachowań są inni ludzie. Choć twierdzenie to wydaje się oczywiste, stosunkowo długo psychologia nie interesowała się tym, dlaczego właściwie taka różnica występuje, jakie czynniki ją potęgują i jakie są jej konsekwencje. Książka Marka Learyego poświęcona jest tym właśnie zagadnieniom.
Szczegóły
Tytuł: Wywieranie wrażenia na innych (Uszkodzona okładka)Podtytuł: O sztuce autoprezentacji
Autor: Leary Mark
Wydawnictwo: GWP
ISBN: 9788374894159
Tytuł oryginału: Self Presentation. Impression Management and Interpersonal Behavior
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Kacmajor Magdalena, Kacmajor Anna
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 272
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.6 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
O uwodzeniu
Sic!
Grek Zorba
Muza
Z genealogii moralności
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Nietzsche i filozofia
Officyna
Kobiece ciało - kobieca psychika
Ja-cielesne a psychospołeczne funkcjonowanie młodych kobiet
Ja-cielesne a psychospołeczne funkcjonowanie młodych kobiet
Wydawnictwo Naukowe UMK
Poza dobrem i złem
Vis-a-Vis Etiuda
Homoseksualizm męski i kobiecy w perspektywie psychologicznej
Wydawnictwo Naukowe PWN