Przedłożoną mi do recenzji pracę przeczytałam z dużym zainteresowaniem. [] Głównym problemem badawczym pracy jest analiza rysunków dzieci w wieku od 3 do 12 lat pod kątem elementów treściowo-formalnych, które wynikają z oddziaływania mediów, mowych mediów na proces uczenia się w szerokim jego rozumieniu. [] Jak zaznacza Autorka we Wstępie, są to badania replikacyjne badań z 2004 roku. Jest to cenne, ponieważ po upływie 10 lat można wnioskować, na ile zmiany kulturowo-edukacyjne i techniczne oddziaływają na twórczość plastyczną dzieci. Czy zaszły istotne zmiany w treści i formie rysunków dzieci i na ile należy je wiązać z oddziaływaniem mediów Badania o takim charakterze należą do rzadkości i wymagają sporo nakładu czasu na ich realizację, za co należy się Autorce pochwała.
Fragment z recenzji dr hab. Urszuli Szuścik
Szczegóły
Tytuł: Rysunek dziecka w wieku od 3 do 12 lat a język wizualny nowych mediówAutor: Bernadeta Didkowska
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK
ISBN: 9788323134763
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 306
Format: 16.0x22.2cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.462 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wyjaśnić umysł
Struktura teorii neurokognitywnych
Struktura teorii neurokognitywnych
Copernicus Center Press
Dźwignie wyobraźni i inne narzędzia do myślenia
Copernicus Center Press