Książka przedstawia pełny cykl działań związanych z przygotowaniem przedsiębiorstwa do prowadzenia eksportu, wyborem strategii wejścia na rynki zagraniczne, analizą tych rynków, tworzeniem sieci dystrybucji, promowaniem swojej oferty wśród nabywców zagranicznych, kreowaniem wizerunku marki za granicą, wchodzeniem w stosunki handlowe z przedsiębiorstwami zagranicznymi, negocjowaniem warunków współpracy oraz zawieraniem kontraktów oraz ich realizacją. Autor udziela wielu praktycznych wskazówek, jak unikać zbytniego ryzyka, wykorzystywać różne formy zabezpieczeń czy transferować ryzyko na ubezpieczycieli oraz banki. Dr Wojciech Budzyński jest wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, prowadzi liczne szkolenia dla praktyków, a w przeszłości zarządzał filiami zagranicznymi kilku polskich firm.
Szczegóły
Tytuł: Eksport w przedsiębiorstwiePodtytuł: Wejście na rynek i realizacja transakcji zagranicznej
Autor: Wojciech Budzyński
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375616484
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 180
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.378 kg