Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą, a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
Szczegóły
Tytuł: Reklama wczoraj i dziśAutor: Anetta Barska, Mariola Michałowska, Janusz Śnihur
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788379309085
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 187
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.298 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Niewidzialni
Czarne
Kolorowanka malucha część 2
Literka
Nowe Formy i normy, czyli poprawna polszczyzna w praktyce
Wydawnictwo Naukowe PWN
250 ćwiczeń z gramatyki Hiszpański z kluczem
LektorKlett
Opowieść podręcznej
Wielka Litera