Seria SYMULTANICZNE I SEKWENCYJNE STRATEGIE UCZENIA SIĘ przeznaczona jest dla dzieci:
- zagrożonych dysleksją i dyslektycznych
- z trudnościami w nauce języka polskiego i obcego
- z zaburzeniami rozwojowymi, w tym autystycznych, z zespołem Aspergera, alalią, afazją dziecięcą
- także dla dzieci zdrowych, którym rodzice i opiekunowie chcą pomóc w usprawnieniu systemu językowego
Zadania zawarte w grze rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową, uczą logicznego myślenia, naśladowania, kontynuowania i uzupełniania sekwencji, uczą analizowania wzoru od strony lewej do prawej, linijka w linijkę, zgodnie z kierunkiem czytania.
I. Sekwencje
1. Naśladowanie sekwencji
Dzieci mają za zadanie układać klocki pod paskiem od lewej do prawej strony.
2. Kontynuowanie sekwencji
Dzieci mają za zadanie powtórzyć sekwencję układając klocki na pasku.
3. Uzupełnianie sekwencji
Dzieci mają za zadanie położyć na pasku brakujący klocek (klocki).
II. Analiza i synteza wzrokowa
Dzieci mają za zadanie ułożyć klocki według podanego wzoru w książeczce, analizując wzór od lewej do prawej strony, linijka w linijkę.
Ćwiczenia te są przydatne w terapii neurobiologicznej, stymulacji ogólnorozwojowej, terapii logopedycznej, reedukacyjnej.
Zadania zawarte w grach rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową oraz słuchową, uczą logicznego myślenia, naśladowania i tworzenia sekwencji, przygotowują do nauki czytania i pisania.
Zabawy można wykorzystać w codziennej pracy edukacyjnej w domu, przedszkolu i szkole.
- 16 dwustronnych elementów tekturowych
- 55 pasków wzorcowych
- książeczka, 45 stron laminowanych ze wzorami
- instrukcja ćwiczeń
- pudełko tekturowe
- zagrożonych dysleksją i dyslektycznych
- z trudnościami w nauce języka polskiego i obcego
- z zaburzeniami rozwojowymi, w tym autystycznych, z zespołem Aspergera, alalią, afazją dziecięcą
- także dla dzieci zdrowych, którym rodzice i opiekunowie chcą pomóc w usprawnieniu systemu językowego
Zadania zawarte w grze rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową, uczą logicznego myślenia, naśladowania, kontynuowania i uzupełniania sekwencji, uczą analizowania wzoru od strony lewej do prawej, linijka w linijkę, zgodnie z kierunkiem czytania.
I. Sekwencje
1. Naśladowanie sekwencji
Dzieci mają za zadanie układać klocki pod paskiem od lewej do prawej strony.
2. Kontynuowanie sekwencji
Dzieci mają za zadanie powtórzyć sekwencję układając klocki na pasku.
3. Uzupełnianie sekwencji
Dzieci mają za zadanie położyć na pasku brakujący klocek (klocki).
II. Analiza i synteza wzrokowa
Dzieci mają za zadanie ułożyć klocki według podanego wzoru w książeczce, analizując wzór od lewej do prawej strony, linijka w linijkę.
Ćwiczenia te są przydatne w terapii neurobiologicznej, stymulacji ogólnorozwojowej, terapii logopedycznej, reedukacyjnej.
Zadania zawarte w grach rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową oraz słuchową, uczą logicznego myślenia, naśladowania i tworzenia sekwencji, przygotowują do nauki czytania i pisania.
Zabawy można wykorzystać w codziennej pracy edukacyjnej w domu, przedszkolu i szkole.
- 16 dwustronnych elementów tekturowych
- 55 pasków wzorcowych
- książeczka, 45 stron laminowanych ze wzorami
- instrukcja ćwiczeń
- pudełko tekturowe
Szczegóły
Tytuł: Czarne czy białe?Autor: Agnieszka Bala
Producent: Arson
ISBN: 5902490402218
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 73
Format: 28x22,5x3 cm
Oprawa: pudełko
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kicia Kocia na traktorze
Media Rodzina
Zaczarowana zagroda
Nasza Księgarnia
Poznaję świat przeciwieństw
Harmonia
Poznaję świat zmysłami
Harmonia
Kicia Kocia i Nunuś. W kąpieli
Media Rodzina
Pamiętnik Czarnego Noska
Wilga
Jano i Wito. W lesie
Mamania
Nela i sekrety dalekich lądów
tom XI
tom XI
Słowne (dawniej Burda Książki)