Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców
Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko
Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu
Czy zawsze umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowy
Jak zacierają się granice pomiędzy spontanicznym działaniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymi
Na ile social media są nadal social
Autorka, prezentując różne metody, pokazuje, jak można umiejętnie wykorzystać ludzkie emocje w celach handlowych. Dziś, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje się być dozwolone, bo przecież cel uświęca środki
Szczegóły
Tytuł: Prankvertising i immersive brandingPodtytuł: emocje na usługach marketingu wirusowego
Autor: Ewelina Masiarz
Wydawnictwo: Novae Res
ISBN: 9788380830585
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 82
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.124 kg