Prankvertising i immersive branding
emocje na usługach marketingu wirusowego

Novae Res

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 14.5x21.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
23,00 PLN
Nasza cena
15,23 PLN
Oszczędzasz 34%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu Czy zawsze umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowy Jak zacierają się granice pomiędzy spontanicznym działaniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymi Na ile social media są nadal social Autorka, prezentując różne metody, pokazuje, jak można umiejętnie wykorzystać ludzkie emocje w celach handlowych. Dziś, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje się być dozwolone, bo przecież cel uświęca środki

Szczegóły

Tytuł: Prankvertising i immersive branding
Podtytuł: emocje na usługach marketingu wirusowego
Autor: Ewelina Masiarz
Wydawnictwo: Novae Res
ISBN: 9788380830585
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 82
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.124 kg

Recenzje