Winning znaczy zwyciężać

Studio Emka

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Twarda z obwolutą
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,01 PLN
Nasza cena
40,77 PLN
Oszczędzasz 17%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach małych i dużych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA. "Winning" zaczyna się od rozdziału, w którym Welch przedstawia swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak istotną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi; jak ważną kwestią jest kultura firmy, otwartość na głosy niosące nowe pomysły, które artykułują ludzie na różnych szczeblach w firmie, jak bardzo per saldo opłaca się darzyć szacunkiem innych.

Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz; opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. A tak w ogóle książka się świetnie czyta. Znakomicie napisana (wielka zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot, ale i filozoficznych rozważań. Welch potrafi przykuć uwagę swoim optymizmem, bezkompromisową argumentacją i szczerością. Podsuwa niebanalnie praktyczne rozwiązania problemów, które znakomicie wpływającą na zmianę nastawienia.


Szczegóły

Tytuł: Winning znaczy zwyciężać
Autor: Jack Welch, Suzy Welch
Wydawnictwo: Studio Emka
Kod paskowy: 9788388931710
ISBN: 8388931717
Tytuł oryginału: Winning
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Schmidtke Rafał, Bakalarz Dariusz
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 400
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.83 kg

Recenzje