Oto przełomowa książka, która pozwala odkryć największą tajemnicę sprzedaży: odpowiada na pytanie, jak to się dzieje, że najlepsi handlowcy konsekwentnie i skutecznie wpływają na decyzje swoich rozmówców, skłaniając ich, by powiedzieli: tak. Najskuteczniejsi handlowcy zawsze potrafili tworzyć więzi i budować relacje z klientami. Dotąd uważano to za wrodzony talent.
Autorzy książki Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią podważają niektóre powszechne przekonania dotyczące sprzedaży, dowodząc, że prowadzenie klientów ku zmianie jest umiejętnością, której można się nauczyć. Twórca Solution Selling i Customer-Centric Selling Michael Bosworth oraz weteran w dziedzinie zarządzania sprzedażą Ben Zoldan łączą odkrycia neurobiologii, psychologii, socjologii i antropologii, tworząc w ten sposób sprawdzony w praktyce model, który pozwoli przełamywać bariery, budować zaufanie, kształtować rzeczywiste relacje i w rezultacie zdobywać więcej klientów. Książka ta nauczy was, jak: osłabić sceptycyzm klienta i aktywować tę część jego mózgu, która odpowiada za budowanie zaufania i więzi; korzystać z siły storytellingu, by wpływać na zmianę u klientów; zamieniać pomysły, przekonania i doświadczenia w opowieści dzięki sprawdzonej strukturze; budować własny zasób historii do wykorzystania w całym cyklu sprzedażowym; opowiadać z prawdziwą pasją, będąc autentycznym; słuchać z empatią, by skłaniać ludzi do otworzenia się; włączać opowieści i słuchać z empatią, by klienci aktywnie uczestniczyli w rozmowie. Przełomowe odkrycia neurobiologii dowodzą, że ludzie nie podejmują decyzji, kierując się wyłącznie logiką. Tak naprawdę w większości przypadków główną rolę odgrywają emocje. Książka Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią zawiera odpowiednie narzędzia i opis najważniejszych technik niezbędnych do tego, by wpływać na zmianę i zacząć sprzedawać więcej.
Autorzy książki Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią podważają niektóre powszechne przekonania dotyczące sprzedaży, dowodząc, że prowadzenie klientów ku zmianie jest umiejętnością, której można się nauczyć. Twórca Solution Selling i Customer-Centric Selling Michael Bosworth oraz weteran w dziedzinie zarządzania sprzedażą Ben Zoldan łączą odkrycia neurobiologii, psychologii, socjologii i antropologii, tworząc w ten sposób sprawdzony w praktyce model, który pozwoli przełamywać bariery, budować zaufanie, kształtować rzeczywiste relacje i w rezultacie zdobywać więcej klientów. Książka ta nauczy was, jak: osłabić sceptycyzm klienta i aktywować tę część jego mózgu, która odpowiada za budowanie zaufania i więzi; korzystać z siły storytellingu, by wpływać na zmianę u klientów; zamieniać pomysły, przekonania i doświadczenia w opowieści dzięki sprawdzonej strukturze; budować własny zasób historii do wykorzystania w całym cyklu sprzedażowym; opowiadać z prawdziwą pasją, będąc autentycznym; słuchać z empatią, by skłaniać ludzi do otworzenia się; włączać opowieści i słuchać z empatią, by klienci aktywnie uczestniczyli w rozmowie. Przełomowe odkrycia neurobiologii dowodzą, że ludzie nie podejmują decyzji, kierując się wyłącznie logiką. Tak naprawdę w większości przypadków główną rolę odgrywają emocje. Książka Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią zawiera odpowiednie narzędzia i opis najważniejszych technik niezbędnych do tego, by wpływać na zmianę i zacząć sprzedawać więcej.
Szczegóły
Tytuł: Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robiąAutor: Michael Bosworth, Ben Zoldan
Wydawnictwo: Studio Emka
ISBN: 9788365068026
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 260
Format: 15.0x23.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.385 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Marketing 4.0
Era cyfrowa
Era cyfrowa
MT Biznes
MLM Marketing wielopoziomowy
Studio Emka
Koniec pieniądza papierowego
DeReggio
Sukces mimo wszystko Donald Trump
Onepress