Najtrudniejsze w tym, co trudne
Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi

Helion

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 14.0x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
34,32 PLN
Oszczędzasz 30%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Półki w księgarniach uginają się od podręczników i poradników opisujących różne techniki i style zarządzania. Autorzy tych książek zapewniają, że oferują czytelnikom przepis na sukces, tylko że... taki przepis nie istnieje. Otoczenie, w którym przychodzi nam prowadzić firmy, jest zbyt złożone i skomplikowane, aby prostymi formułkami opisać wyjście z każdego problemu. Każdy, kto jest szefem, musi liczyć się z tym, że będzie zmuszony sprostać sytuacjom stanowiącym ogromne obciążenie również emocjonalne. Ta niezwykła książka została napisana przez założyciela i szefa pewnej firmy. Jest brutalnie szczera w opisie trudnych i bardzo trudnych problemów, które przytrafiają się kierownikom różnego szczebla. Nie ma tu złotych reguł, cudownych recept ani przechwałek, są za to wskazówki i podpowiedzi, dzięki którym znalezienie wyjścia z sytuacji niemożliwej do rozwiązania staje się łatwiejsze i znośniejsze. A przy tym problemy, nawet te najgorsze, są opisane w sposób bardzo przystępny i zrozumiały. Warto docenić uczciwość i otwartość autora, gdy przyznaje się do błędów i opisuje, jak do nich doszło, jak silne były emocje, jak trudno było je pokonać. Ta historia niesie przekaz, który powinien trafić do każdego szefa firmy. Z tej książki dowiesz się: jak walczyć o przetrwanie firmy; jak zwalniać i degradować pracowników również tych, których bardzo się lubi i szanuje; jak utrzymać właściwą kulturę pracy w zespole i ograniczyć zakulisowe rozgrywki; jak pielęgnować w zespole właściwego rodzaju ambicję; jak pielęgnować w sobie najlepsze cechy lidera; co zrobić, gdy wartościowi pracownicy zamieniają się w okropne indywidua; jak radzić sobie z obciążeniem emocjonalnym; kiedy podjąć decyzję o sprzedaży firmy. Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni: przekonaj się, jak naprawdę wygląda pokonywanie trudności w firmie!

Szczegóły

Tytuł: Najtrudniejsze w tym, co trudne
Podtytuł: Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi
Autor: Ben Horowitz
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328309913
Tytuł oryginału: The hard thing about hard things
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Romanek Arkadiusz
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 320
Format: 14.0x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg

Recenzje