W licznych dyskusjach ze studentami ? zwłaszcza studiów niestacjonarnych ? odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować ?od początku do końca?, w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na ?gnębiące? ich pytanie. Pracujący już studenci mają bowiem najczęściej własne obserwacje i doświadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukują więc wyjaśnień uzupełniających ich zasoby wiedzy, dotyczących tych zagadnień, pojęć czy instrumentów, które nie są im znane, lub co do których mają wątpliwości.
Ta książka ma właśnie odpowiedzieć na ich zapotrzebowanie, a wybrane przeze mnie ?bloki tematyczne? odpowiadają podstawom wiedzy marketingowej i ? mam nadzieję ? ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.
Szczegóły
Tytuł: Rynek i marketing w pigułceAutor: Wojciechowski Tadeusz
Wydawnictwo: Placet
ISBN: 9788374881906
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 334
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.525 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Uliczne marzenia
Zysk i S-ka
Ostateczny cel
Harlequin
Scooby-Doo Nawiedzona Chatka
Zielona Sowa
Zły jednorożec
CzyTam
Love
... a bez niej tylko mrok
... a bez niej tylko mrok
Bukowy Las
Miłość Toksyczna miłość dojrzała
Słowne (dawniej Burda Książki)
Wałęsa Zdrajca czy bohater?
Niedokończona Rewolucja
Niedokończona Rewolucja
Fabuła Fraza
Puchaty smok
CzyTam
Nie dla ciebie
Novae Res