Zarządzanie międzynarodowe i internacjonalizacja przedsiębiorstw
Teoria i praktyka

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 16.5x24.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
53,70 PLN
Nasza cena
48,84 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Książka oparta jest na analizie teoretycznej i badaniach praktycznych. Zasadniczą treścią książki są opis i analiza zarządzania międzynarodowego w kontekście internacjonalizacji organizacji i gospodarki. Autorzy wychodzą poza konwencjonalny opis, dodając nowe zagadnienia i wątki, podkreślając zwłaszcza rosnącą rolę kapitału ludzkiego w zarządzaniu organizacjami. Analiza teoretyczna dotyczy problemów zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym; głównie obszarów zarzadzania finansowego, kadrowego, zarządzania kulturą i społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstw. Analiza praktyczna oparta jest na badaniach przeprowadzonych w polskich mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach, dotyczących ich skłonności do internacjonalizacji, strategii i dróg internacjonalizacji, także motywów i barier w analizowanym procesie. Oparcie książki na wynikach przeprowadzonych badań, także zamieszczenie studiów przypadków, daje możliwość konfrontacji dróg internacjonalizacji polskich mikro, małych i średnich przedsiębiorstw ze znanymi w świecie modelami.

Szczegóły

Tytuł: Zarządzanie międzynarodowe i internacjonalizacja przedsiębiorstw
Podtytuł: Teoria i praktyka
Autor: Beata Glinkowska, Bogusław Kaczmarek
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788379697663
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 290
Format: 16.5x24.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.485 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: