Marketing lojalnościowy
Jak z zadowolonymi klientami i lojalnymi pracownikami osiągnąć sukces firmy

Akademia Sukcesu

  • Rok wydania: 2005
  • Format: 20.0x14.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
27,94 PLN



TLM - marketing lojalnościowy jest nową strategią zarządzania, która pokazuje, w jaki sposób zarówno pracowników jak i nabywców, podnieść, na wyższy poziom lojalności, a klientów zainteresowanych zakupem uczynić zaangażowanymi ambasadorami twojej firmy...

Szczegóły

Tytuł: Marketing lojalnościowy
Podtytuł: Jak z zadowolonymi klientami i lojalnymi pracownikami osiągnąć sukces firmy
Autor: Schuller Anne M., Fuch Gerhard
Wydawnictwo: Akademia Sukcesu
Kod paskowy: 9788391973271
ISBN: 8391973271
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 348
Format: 20.0x14.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.5 kg

Recenzje