Rozwój internetu a zmiany w mediach, systemach medialnych oraz społecznych

Aspra

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 15.9x23.5
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
42,14 PLN
Oszczędzasz 14%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Rozwój nowych technologii medialnych, a zwłaszcza popularyzacja i rozwój internetu, powodują daleko idące zmiany w samych mediach, zwłaszcza tych tradycyjnych, systemach medialnych i społecznych, polityce medialnej, dziennikarstwie i modelach korzystania z mediów. Nic zatem dziwnego, że te dokonujące się dynamicznie zmiany stały się obecnie najpopularniejszym przedmiotem badań medioznawczych na świecie, w kraju, gdyż ich dokumentowanie i analizowanie jest nie tylko wyzwaniem naukowym, ale i powinnością badaczy współczesności. Dlatego dobrze się stało, że powstaje publikacja poświęcona temu zagadnieniu. Jej głównymi zaletami są: wielowątkowość podjętych w kolejnych rozdziałach zagadnień oraz aktualność. Prof. dr hab. Katarzyna Pokorna-Ignatowicz, Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego Niesłychanie dynamiczny rozwój komunikacji internetowej sprawia, że dla wszystkich ludzi urodzonych w ostatnich dwudziestu latach media internetowe stały się już naturalnym środowiskiem życia, edukacji, pracy i przyjemności. Gdy uważniej zaczniemy przyglądać się mediowym serwisom internetowym, blogosferze, operatorom i firmom oferującym usługi komunikacyjne, regulacjom prawno-rynkowym mającym podobno zapewnić swobodny przepływ i dostęp do zasobów internetowych, to okazuje się, że internet opiera się na fundamencie pieniądza zarabianego na każdym użytkowniku (...). Proponowana publikacja daje nam liczne przykłady z poszczególnych kontynentów na temat tego, jak różni właściciele mediów korzystają z potencjału przekazu internetowego, jaki to ma wpływ na ewolucję systemów medialnych oraz jakie przynosi to skutki społeczne i polityczne. Prof. dr hab. Jerzy Olędzki, Uniwersytet Warszawski

Szczegóły

Tytuł: Rozwój internetu a zmiany w mediach, systemach medialnych oraz społecznych
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375456745
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 374
Format: 15.9x23.5
Oprawa: Miękka
Waga: 0.542 kg
Redakcja: Jaskiernia Alicja, Gajlewicz-Korab Katarzyna

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: