Zestaw 2w1 Mikroskop Teleskop Zestaw Odkrywcy

Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
45,20 PLN

Zaszczepcie w dzieciach zamiłowanie do nauki. Otwórzcie przed nimi niezwykły świat kreatywnej edukacji i poprzez zabawę pokażcie, że mogą zostać prawdziwymi młodymi naukowcami. Wyposażcie ich laboratorium ZESTAW TELESCOPE 2w1. Pozwólcie, aby ten niesamowity zestaw rozbudził ich wyobraźnię, a wszystkie zagadki otaczającego świata staną przed nimi otworem !!! PARAMETRY TECHNICZNE: TELESKOP: średnica zwierciadła - 30mm regulowane powiększenie lunety celowniczej - ostrości - 3x powiększenie - 20x 30x 40x średnica obiektywu - 30mm wymienne soczewki MIKROSKOP: obrotowa głowica mechanizm regulacji ostrości 3 okulary o powiększeniu - 300x 600x 1200x regulowana wysokość podświetlane lusterko szkiełka na preparaty 2 fiolki na zebrane próbki Urządzenie może wykorzystywać światło dzienne lub lampkę podświetlającą, znajdującą się pod analizowaną próbką. Mikroskop pozwoli na obserwację małych obiektów, a pozostałe elementy tego bogatego zestawu ułatwią dzieciom zabawę w odkrywanie otaczającego świata. SKŁAD ZESTAWU: mikroskop luneta celownicza podstawka dwie wymienne soczewki dwie fiolki na próbki szkiełka na preparaty pokrywka obiektywu

Szczegóły

Tytuł: Zestaw 2w1 Mikroskop Teleskop Zestaw Odkrywcy