Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych

Słowa i Myśli

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 14.5x20.4
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
32,00 PLN
Nasza cena
24,43 PLN
Oszczędzasz 24%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w krótkim czasie wiele zyskać, ale równie szybko można stracić swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę. "Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych?" to pozycja, której dotąd nie było. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach "z sieci". Dowiesz się z niej: dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt) kiedy komentowanie to już hejtowanie dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves'a to niekoniecznie wyróżnienie jak opowiedzieć historię... snapując i ile prawdy jest w stwierdzeniu "jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz" - - - - - - - - - - - To książka dla każdego internauty, który ceni sobie zachowanie zgodne z zasadami kultury osobistej, a także dla osób odpowiadających za komunikację marek w mediach społecznościowych. Anna Miotk, ekspert specjalizujący się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (marketing, PR, social media), strateg komunikacji

Szczegóły

Tytuł: Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych
Autor: Tomasz Reich
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566524
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 187
Format: 14.5x20.4
Oprawa: Miękka
Waga: 0.265 kg

Recenzje