Klient w centrum uwagi
Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

Onepress

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 14.5x21.0cm
  • Oprawa: Twarda z obwolutą
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,90 PLN
Nasza cena
37,88 PLN
Oszczędzasz 25%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego! Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat. Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj Ty i Twój klient mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia!

Szczegóły

Tytuł: Klient w centrum uwagi
Podtytuł: Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
Autor: Robert Zych
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328314399
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 224
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.414 kg

Recenzje