Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.
Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.
Szczegóły
Tytuł: Marketing terytorialnyPodtytuł: Nowe obszary i narzędzia
Wydawnictwo: edu-Libri
ISBN: 9788363804749
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 196
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg
Redakcja: Szromnik Andrzej
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Ostatnia z dzikich Era pięciorga 2
Galeria Książki
Szklana wyspa
Prószyński i S-ka
Lirogon
Akurat
Pięć czaszek
W.A.B.
Zrób to kochanie
Zwierciadło
Dziedzictwo rodu Poldarków. T.7 Fala gniewu
Czarna Owca
Obietnica następcy Prawo Milenium Księga 3
Galeria Książki
Theodore Boone: Zbieg
Albatros