Marketing terytorialny
Nowe obszary i narzędzia

edu-Libri

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
52,00 PLN
Nasza cena
21,09 PLN
Oszczędzasz 60%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 20,02 zł



Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę. Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.

Szczegóły

Tytuł: Marketing terytorialny
Podtytuł: Nowe obszary i narzędzia
Wydawnictwo: edu-Libri
ISBN: 9788363804749
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 196
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg
Redakcja: Szromnik Andrzej

Recenzje