"Niewiele problemów we współczesnej nauce wzbudza takie zainteresowanie teoretyczne i empiryczne jak tożsamość. Mimo długiej tradycji badań w tym zakresie, wiele problemów wciąż nie doczekało się rozwiązania. Nauka nie odpowiedziała jeszcze na wiele pytań. Jednym z takich zagadnień jest bez wątpienia tożsamość współczesnych nauczycieli. Przedstawiona w książce problematyka jest ważna społecznie i atrakcyjna poznawczo zarówno w perspektywie teoretycznej, jak i praktycznej. Autorka podjęła się bowiem określenia warunków i czynników wpływających na kształt nauczycielskiej tożsamości, poczucia zakorzenienia w zawodzie, funkcjonowania nauczycieli dzieci niepełnosprawnych we współczesnej Polsce. [...] Książka ta jest niezwykle interesującym studium zawierającym w sobie teoretyczną analizę przeprowadzoną z perspektywy socjologii wiedzy, pedagogiki specjalnej, pedeutologii oraz badań nad systemem oświaty".
Prof. Teresa Żółkowska
Szczegóły
Tytuł: Grupowe konteksty nauczycielskiej tożsamościAutor: Karolina Tersa
Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
ISBN: 9788363434533
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 364
Format: 12.0x19.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Algorytmy bez tajemnic
Helion
Sensoryczny piękny świat
Harmonia
Cyfrowi rodzice
IUVI
Opieka geriatryczna w Polsce
CeDeWu