Grupowe konteksty nauczycielskiej tożsamości

Katedra Wydawnictwo Naukowe

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 12.0x19.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
35,00 PLN
Nasza cena
25,38 PLN
Oszczędzasz 28%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 24,61 zł



"Niewiele problemów we współczesnej nauce wzbudza takie zainteresowanie teoretyczne i empiryczne jak tożsamość. Mimo długiej tradycji badań w tym zakresie, wiele problemów wciąż nie doczekało się rozwiązania. Nauka nie odpowiedziała jeszcze na wiele pytań. Jednym z takich zagadnień jest bez wątpienia tożsamość współczesnych nauczycieli. Przedstawiona w książce problematyka jest ważna społecznie i atrakcyjna poznawczo zarówno w perspektywie teoretycznej, jak i praktycznej. Autorka podjęła się bowiem określenia warunków i czynników wpływających na kształt nauczycielskiej tożsamości, poczucia zakorzenienia w zawodzie, funkcjonowania nauczycieli dzieci niepełnosprawnych we współczesnej Polsce. [...] Książka ta jest niezwykle interesującym studium zawierającym w sobie teoretyczną analizę przeprowadzoną z perspektywy socjologii wiedzy, pedagogiki specjalnej, pedeutologii oraz badań nad systemem oświaty". Prof. Teresa Żółkowska

Szczegóły

Tytuł: Grupowe konteksty nauczycielskiej tożsamości
Autor: Karolina Tersa
Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
ISBN: 9788363434533
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 364
Format: 12.0x19.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg

Recenzje