Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw

Astrum

  • Rok wydania: 2005
  • Format: 15.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
2-4 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
45,01 PLN
Nasza cena
43,87 PLN
Oszczędzasz 3%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 43,87 zł



W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc.
Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej - utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.
W niniejszej książce znajdziesz wskazówki, co robić, by wyjść obronną ręką z sytuacji kryzysowych, nie tracąc wizerunku oraz zaufania klientów i kontrahentów.

Producent:
Wydawnictwo Astrum
ul. Norwida 19/6
50-374 Wrocław (PL)
tel: 733468895
email: [email protected]


Szczegóły

Tytuł: Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw
Autor: Smektała Tymon
Wydawnictwo: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Kod paskowy: 9798372770379
ISBN: 8372770379
Języki: polski
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 148
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.2 kg

Recenzje