Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu

Helion

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 14.1x20.5
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
15,16 PLN
Oszczędzasz 63%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii. Wiele z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, ale słowo nie zawsze jest najlepszym nośnikiem przekazu marki. Często skuteczniej działa obraz, a jeszcze lepsza jest taka kombinacja słowa i obrazu, która obudzi nasze emocje. Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a potem wdrożysz nowatorską koncepcję wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowiesz się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący). W ten sposób sprawisz, że przekaz marki zagnieździ się na dobre w mózgu odbiorcy. Jeśli odpowiednio wzmocnisz obraz werbalnym przekazem pozycjonującym, uda Ci się entuzjastycznie nastawić odbiorcę do Twojego produktu. Z tej książki dowiesz się: że obrazy i słowa są trochę jak młotki i gwoździe, jak wybrać najlepszy młotek, czyli stworzyć obraz wart zapamiętania, jak wykuć najlepszy gwóźdź, czyli zwrócić się przekonująco do odbiorcy, jaką rolę odgrywa właściwe opakowanie, jak pielęgnować i wykorzystać mit założyciela, jak używać wizerunku celebrytów i zwierząt , jak bogatym źródłem inspiracji jest historia.

Szczegóły

Tytuł: Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Autor: Laura Ries, Al Ries
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328320710
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 208
Format: 14.1x20.5
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg

Recenzje