Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii. Wiele z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, ale słowo nie zawsze jest najlepszym nośnikiem przekazu marki. Często skuteczniej działa obraz, a jeszcze lepsza jest taka kombinacja słowa i obrazu, która obudzi nasze emocje.
Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a potem wdrożysz nowatorską koncepcję wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowiesz się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący). W ten sposób sprawisz, że przekaz marki zagnieździ się na dobre w mózgu odbiorcy. Jeśli odpowiednio wzmocnisz obraz werbalnym przekazem pozycjonującym, uda Ci się entuzjastycznie nastawić odbiorcę do Twojego produktu.
Z tej książki dowiesz się:
że obrazy i słowa są trochę jak młotki i gwoździe,
jak wybrać najlepszy młotek, czyli stworzyć obraz wart zapamiętania,
jak wykuć najlepszy gwóźdź, czyli zwrócić się przekonująco do odbiorcy,
jaką rolę odgrywa właściwe opakowanie,
jak pielęgnować i wykorzystać mit założyciela,
jak używać wizerunku celebrytów i zwierząt ,
jak bogatym źródłem inspiracji jest historia.
Szczegóły
Tytuł: Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazuAutor: Laura Ries, Al Ries
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328320710
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 208
Format: 14.1x20.5
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Naciśnij mnie
Babaryba
Farba
W.A.B.
Stulecie Winnych. Bestsellerowa trylogia
Zwierciadło
Naturalnie w kuchni
60 przepisów na zdrowie
60 przepisów na zdrowie
Słowne (dawniej Burda Książki)
Miłość leczy rany
Muza
Chór zapomnianych głosów
Czwarta Strona