Pozycjonowanie stron oraz ich optymalizacja pod kątem wymagań wyszukiwarek (SEO) to trudna dziedzina: wymaga głębokiej wiedzy na temat wszystkich aspektów marketingu cyfrowego od tworzenia stron internetowych, przez architekturę informacji i przewidywanie wrażeń użytkownika, po analizę rynku, planowanie strategii treści, analizę statystyk i optymalizację konwersji. Dodatkowo specjalista SEO powinien mieć umiejętności techniczne i łączyć zmysł analityczny z kreatywnym.
Książka, którą trzymasz w dłoni, to kompletny przewodnik po metodyce optymalizacji wyszukiwania w sieci. Jej trzecie wydanie zostało gruntownie uaktualnione znajdziesz tu wszelkie nowinki z dziedziny technologii wyszukiwarek internetowych oraz marketingu elektronicznego, od mediów społecznościowych po urządzenia mobilne. Co więcej, złożone zagadnienia SEO zostały w tym podręczniku przedstawione w sposób przystępny, zrozumiały nawet dla osób rozpoczynających przygodę z tą fascynującą dziedziną wiedzy. To doskonałe źródło wiedzy o marketingu cyfrowym, IT i dyscyplinach inżynieryjnych!
Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
teoretyczne podstawy i praktyczne zasady SEO
wykorzystywanie mediów społecznościowych i danych użytkownika
projektowanie witryny z uwzględnieniem SEO i zasad marketingu treści
algorytmy Googlea i innych wyszukiwarek
własne badania i analizy dla potrzeb SEO
Jeśli prowadzisz biznes w sieci, SEO jest Twoim kluczem do sukcesu!
Szczegóły
Tytuł: SEO czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarekAutor: Enge Eric, Spencer Stephan, Stricchiola Jessie
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328322851
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 864
Format: 16.7x23.5
Oprawa: Miękka
Waga: 1.225 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Reklama Google AdWords w praktyce
Samo Sedno
jQuery w akcji
Helion