Centra handlowe stały się w ciągu ostatnich dziesięciu lat trwałym elementem polskiego krajobrazu. Na szybkie ich rozpowszechnienie wpłynęły niewątpliwie przemiany ekonomiczne, społeczne i polityczne lat dziewięćdziesiątych. To, co w epoce socjalizmu było niemożliwe, oszałamia aktualnie swoimi rozmiarami, ilością i różnorodnością.
Szczegóły
Tytuł: Świątynia konsumpcjiPodtytuł: Geneza i społeczne znaczenie centrum handlowego
Autor: Makowski Grzegorz
Wydawnictwo: TRIO
Kod paskowy: 9788388542633
ISBN: 838854263X
Języki: polski
Rok wydania: 2003
Ilość stron: 172
Format: 14x20cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.22 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Plecak trolley dla dzieci Me to You
Carte Blanche
Wybrałam ciebie
Amber