Sztuka w kulturze postmedialnej

Katedra Wydawnictwo Naukowe

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 12.5x19.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
53,80 PLN
Nasza cena
41,40 PLN
Oszczędzasz 24%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 37,23 zł



Książka Ewy Wójtowicz jest bardzo ciekawym spojrzeniem na dzisiejszą sytuację nowych mediów i tworzonej za ich pomocą sztuki w kontekście naszych oczekiwań i nadziei z lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Autorka pyta, gdzie jest dziś sztuka nowych mediów. Opisuje remiks i sampling jako dwie najbardziej rozpoznawalne techniki nowej estetyki, pisze o nanoaktywizmie, zmieniającej się roli krytyka i artysty, a także o różnych oczekiwaniach wobec odbiorcy, stającego się użytkownikiem sztuki. Pisze o pozornym egalitaryzmie internetu. O demokratyzacji sztuki i o jej komercjalizacji, o ekonomii uwagi i outsourcingu w sztuce, o kolektywnym autorstwie i projektowaniu własnej tożsamości. prof. Grzegorz Dziamski Ewa Wójtowicz bezkolizyjnie sytuuje swoje badania pomiędzy teorią a praktyką albo mówiąc inaczej czyni dobry użytek ze swojej wiedzy i kompetencji z zakresu sztuk medialnych oraz kulturoznawczo zorientowanego medioznawstwa. prof. Andrzej Gwóźdź

Szczegóły

Tytuł: Sztuka w kulturze postmedialnej
Autor: Ewa Wójtowicz
Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
ISBN: 9788365155160
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 532
Format: 12.5x19.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.458 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: