Biznes, potocznie handel, marketing, reklama i rozmaite techniki sprzedaży produktów i usług. Nie wszystkich takie podejście do tej sfery życia interesuje, stąd też koncepcja niniejszej książki, bo ów "biznes" to coś więcej.
Psychologicznie rzecz ujmując, to na pewno negocjacje, a więc pewne sposoby komunikowania się ludzi. W bezpośrednich kontaktach dochodzą do głosu niemal dziś zapomniane elementy, takie jak: kwestie wiary w dobre intencje, intuicja jako ciekawe i złożone zjawisko, nasze stany emocjonalne czy też wreszcie niezwykle ważna w życiu - wyobraźnia.
Szczegóły
Tytuł: Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesieWydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375568509
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 294
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.465 kg