Nowe media w języku kulturze i literaturze

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 14.7x20.8
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
34,90 PLN
Nasza cena
30,03 PLN



W prezentowanej monografii podjęto, nierzadko w sposób nowatorski, niezwykle aktualny temat oddziaływania nowych mediów na nasze życie, tj. na współczesny język, zachowania społeczne, literaturę czy przestrzeń medialną. Autorzy analizują zjawiska występujące w przestrzeni wirtualnej oraz ich wpływ na język młodego pokolenia używany także poza siecią. Starają się również odpowiedzieć na pytanie, jak można ocenić nowe zjawiska pojawiające się w świecie wirtualnym, takie jak gry oparte na fabule literackiej, dowcipy o specyficznym profilowaniu humorystycznym, memy czy też wirtualne sposoby opisu rzeczywistości. Bez względu bowiem na stosunek odbiorców do tych zmian, zachodzą one na naszych oczach i mają silny wpływ na zachowania młodego pokolenia. Poruszana w tomie tematyka może być zatem atrakcyjna nie tylko dla języko- czy też medioznawców, ale także dla czytelników zainteresowanych wieloaspektowym wpływem nowych mediów na otaczający nas świat.

Szczegóły

Tytuł: Nowe media w języku kulturze i literaturze
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788380881044
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 186
Format: 14.7x20.8
Oprawa: Miękka
Waga: 0.25 kg
Redakcja: Sakowski Krzysztof, Plęsa Łukasz Marek

Recenzje