Kompetencje interpersonalne to jedne z ważniejszych kompetencji zawodowych. Pomagają pracownikowi odnaleźć się na rynku pracy, a organizacji zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka stanowi praktyczne wprowadzenie w zagadnienia pomiaru i doskonalenia kompetencji społecznych ujmowanych jako umiejętności interpersonalne. Nacisk położono w niej na podstawowe kwestie związane z doborem i konstruowaniem narzędzi pomocnych w oszacowaniu umiejętności interpersonalnych kandydata do pracy oraz na strategie i metody treningowe służące doskonaleniu talentów interpersonalnych pracowników.
Szczegółowo omówiono w niej m.in.:
- uwarunkowania kompetencji społecznych i zasady ich pomiaru,
- predyspozycje do rozwoju kompetencji społecznych,
- rolę metod edukacyjnych w kształtowaniu tych kompetencji,
- modele treningu umiejętności społecznych,
- coaching umiejętności interpersonalnych,
- programy doskonalenia kompetencji społecznych.
Szczegóły
Tytuł: Kompetencje społecznePodtytuł: Metody pomiaru i doskonalenia umiejętności interpersonalnych
Autor: Paweł Smółka
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI (HR)
ISBN: 9788326443640
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 216
Format: 24.0x16.6
Oprawa: Miękka
Waga: 0.365 kg