Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy

Astrum

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 14.0x19.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
45,00 PLN
Nasza cena
40,92 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 35,96 zł



W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej, utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.

Szczegóły

Tytuł: Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy
Autor: Smektała Tymon
Wydawnictwo: Astrum
ISBN: 9788372779335
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 150
Format: 14.0x19.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.186 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: