Employer branding to stosunkowo nowa, interesująca koncepcja w dziedzinie HR, obejmująca te działania podejmowane przez organizację, które mają na celu budowanie jej wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, a także wspierają jej strategiczne cele biznesowe. Autor pokazuje, jak wiele firma może zyskać dzięki odpowiedniemu zarządzaniu swoją marką, i udowadnia, że czasem nawet niewielka zmiana, niewymagająca dużych nakładów finansowych, może przynieść zaskakująco dobre rezultaty. Zastosowanie tej koncepcji w praktyce ułatwi organizacjom doskonalenie się, budowanie przewagi konkurencyjnej, zwiększanie zysków oraz osiąganie celów, jakie powinny przyświecać każdemu innowacyjnemu przedsiębiorstwu. W książce szczegółowo omówiono: - ideę i kształtowanie się employer brandingu, - zmiany w podejściu do narzędzi wizerunkowych w świetle ostatnich przemian gospodarczo-ekonomicznych, - kontekst socjologiczny koncepcji budowania wizerunku pracodawcy, - trendy w employer brandingu na polskim rynku, - główne obszary zainteresowań ekspertów od employer brandingu, - sposoby uwzględnienia koncepcji employer brandingu w strategii organizacji, - zagadnienia zwrotu z inwestycji w employer branding, - analizę wizerunku firmy na podstawie monitoringu mediów, - najważniejsze obszary employer brandingu wewnątrz przedsiębiorstwa, - problematykę employer brandingu zewnętrznego, - koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu i korzyści z jej wdrażania, - najważniejsze działania w zakresie employer brandingu, - aplikacje chmurowe dające dostęp do najnowszych rozwiązań w dziedzinie HR.
Szczegóły
Tytuł: Employer brandingPodtytuł: Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku
Autor: Marek Kozłowski
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI (HR)
ISBN: 9788380924840
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 224
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.376 kg