Zarządzanie marką

Oficyna Ekonomiczna

  • Rok wydania: 2006
  • Format: 16.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Dzisiaj
Sugerowana cena
59,00 PLN
Nasza cena
55,01 PLN
Oszczędzasz 7%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 55,01 zł



Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą się na rynku. O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas.

We współczesnej gospodarce wzrasta liczba osób zajmujących się zarządzaniem marką. Dla nich właśnie przeznaczona jest ta książka. Autorzy odpowiadają w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobić, by marka była silna, to znaczy dostrzegana i doceniana przez nabywców, i jak zwiększyć wartość marki, to znaczy jej zdolność do długoterminowego generowania gotówki.

W książce szczegółowo omówiono takie zagadnienia, jak:
- świadomość i wizerunek marki, lojalność wobec marki oraz mechanizm oddziaływania marki na decyzje zakupowe,
- sposoby pomiaru świadomości i wizerunku marki oraz świadomości kategorii produktu,
- skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wybór rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wybór elementów marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu),
- zarządzanie portfelem marek,
- techniki reklamowe używane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru świadomości reklamy,
- finansowe aspekty zarządzania wartością marki.


Szczegóły

Tytuł: Zarządzanie marką
Autor: Jacek Kall, Kłeczek Ryszard, Sagan Adam
Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna
Kod paskowy: 9788389355935
ISBN: 8389355930
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 312
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.555 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: