Dzisiejszy samorząd nie jest tym samym podmiotem działalności, którym był na początku ustrojowej transformacji, Funkcjonuje w nowej rzeczywistości, wynikającej z rozwoju społeczeństwa informacyjnego, coraz bardziej nowoczesnych metod komunikacji, procesów zachodzących w otoczeniu globalnym, konieczności konkurowania i bycia konkurencyjnym. Wszystko to zmusza władze samorządowe do aktywnej postawy, jeżeli chodzi o zarządzanie, starania związane z zahamowaniem odpływu mieszkańców, osiedlaniem się nowych osób, utrzymaniem bądź pozyskiwaniem inwestorów, napływem turystów, czy w przypadku ośrodków akademickich - studentów.
Autorzy publikacji szukają odpowiedzi na pytania: jak wygląda wykorzystanie narzędzi marketingu terytorialnego w rzeczywistości lokalnej Czy przedstawiciele samorządów w Polsce poza deklaratywnym zapotrzebowaniem na poznanie i wdrożenie zasad marketingu realnie korzystają z jego technik i narzędzi Czy ograniczają się do działań doraźnych, a głównym narzędziem marketingu jest promocja Czy są w Polsce gminy, których liderzy tkwią w przekonaniu, że nie potrzebują polityki promocyjnej
Z Wprowadzenia
Szczegóły
Tytuł: Marketing jednostek terytorialnych. Przykłady z PolskiWydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377848180
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 326
Format: 24.4x17.0
Oprawa: Miękka
Waga: 0.626 kg
Redakcja: Kuć-Czajkowska Katarzyna, Muszyńska Katarzyna