Książka przybliża historię powstania marek takich firm, jak: Kodak, Coca-Cola, Gillette, Wrigley, Cadbury, H.J.Heinz, Johnson&Johnson, J.P. Morgan, L?Oreal oraz tłumaczy, w jaki sposób stały się globalnie rozpoznawalne. Nazwiska właścicieli tych firm są symbolem gigantycznych korporacji. Należy pamiętać jednak, że tworzyli je ludzie z krwi i kości, z własnymi problemami i marzeniami. Sukces wymaga wielu wyrzeczeń, o czym sami się przekonali.
Autor porusza też temat historii innowacji - pokazuje, skąd się wzięły: aparat fotograficzny, coca-cola, maszynka do golenia, guma do żucia, czekolada, ketchup, lakier do włosów, nowoczesne finanse czy produkty, które przyczyniły się do zwycięstwa czystości nad brudem. Dzisiaj trudno sobie wyobrazić życie bez nich, a jednak kiedyś ich nie było.
Szczegóły
Tytuł: Niezwykłe początki znanych firmAutor: Sergiusz Prokurat
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301187804
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 224
Format: 14.0x20.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.28 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Teoria bezwzględności
G+J Gruner+Jahr Polska
Sekrety ekonomii
Literackie
Podpalaczka
Albatros
Wiedźmin
Wydanie kolekcjonerskie
Wydanie kolekcjonerskie
Prószyński i S-ka
Soki i koktajle świata
Edipresse Polska
Naczelne z Park Avenue
Znak Literanova