Zarządzanie reklamą

CeDeWu

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
52,00 PLN
Nasza cena
44,24 PLN
Oszczędzasz 15%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumieniu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzięki niej staje się konsumentem w świecie dóbr. W książce Autor pokazuje, w jaki sposób reklama kieruje uwagę konsumenta na określone produkty i zachęca do zakupu. Odchodzi on jednak od klasycznych metod posługiwania się apelem reklamy. Przedstawia zupełnie nową metodologię konstruowania reklamy - Nowej Reklamy. Omawia konkretne etapy i fazy budowania takiej reklamy, opierającej się na innej narracji, na tym, co nazywamy stereotypem, archetypem, fobią, a nawet korzystającej z tzw. obsesji, konstruującej swoistą bazę danych. Wszystkie potrzebne dane (zasady, definicje, postulaty itp.) zgromadzono w aneksach, by sam tok rozumowania przedstawić w możliwie jasny i przekonujący sposób. Publikacja jest propozycją nowego podejścia do starego" problemu: jak zaprojektować przekaz reklamowy, by był oparty na takich elementach, które stanowią istotę życia każdego człowieka. Zarządzanie reklamą to zarządzanie wiedzą. Najlepiej, jeżeli tą wiedzą zarządzają zespoły projektujące reklamowe przekazy, czyli - tak naprawdę - organizacje uczące się. Do nich należy przyszłość reklamy.

Szczegóły

Tytuł: Zarządzanie reklamą
Autor: Smid Wacław
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375568493
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 284
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.466 kg

Recenzje