Oblicza umysłu Ucząc się kreatywności
Ucząc się kreatywności

Element

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
59,00 PLN
Nasza cena
42,34 PLN
Oszczędzasz 29%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 32,05 zł



W dziesięć lat po pierwszym wydaniu swojej głośnej książki Ken Robinson napisał w pełni zaktualizowaną edycję. Oblicza umysłu. Ucząc się kreatywności to lektura pełna przykładów, naukowych analiz, a także zabawnych anegdot, stanowiąca szczegółową diagnozę edukacji i wielu innych sfer życia społecznego, a jednocześnie wezwanie do zmiany do odkrycia w sobie niewyczerpanych pokładów zdolności kreatywnych, które stanowią o naszej przyszłości. W książce Ken Robinson udziela odpowiedzi na trzy najważniejsze pytania: Dlaczego promowanie kreatywności jest kwestią fundamentalną? Liderzy biznesu, politycy i pedagodzy podkreślają ogromne znaczenie promowania kreatywności i innowacyjności. Dlaczego jest to ważne? W czym tkwi problem? Dlaczego ludzie potrzebują pomocy, by stać się kreatywnymi? Dzieci przecież kipią od pomysłów! Dlaczego po okresie dorastania wydaje nam się, że już nie jesteśmy kreatywni? Z czym się to wiąże? Czym jest kreatywność? Czy wszyscy są kreatywni czy też tylko nieliczni? Czy można rozwijać kreatywność, a jeżeli tak, to w jaki sposób? Kreatywność jest największym darem ludzkiej inteligencji. Im bardziej złożony staje się świat, tym i my musimy być bardziej kreatywni, aby sprostać jego wyzwaniom. Jednak wielu ludzi zastanawia się czy w ogóle mają jakieś kreatywne zdolności. Oblicza umysłu. Ucząc się kreatywności mówią o tym, dlaczego kreatywność jest tak ważna, dlaczego ludzie uważają, że nie są kreatywni, jak do tego doszło i co możemy z tym zrobić. Ken Robinson

Kraj produkcji: Polska

Producent:
Wydawnictwo Element Sp. z o.o.
Zwycięstwa 10
44-100 Gliwice (Polska)
tel: 724450765
email: biuro@wydawnictwoelement.pl


Szczegóły

Tytuł: Oblicza umysłu Ucząc się kreatywności
Podtytuł: Ucząc się kreatywności
Autor: Ken Robinson
Wydawnictwo: Element
ISBN: 9788365532053
Tytuł oryginału: Out of Our Minds. Learning to be Creative
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Mentel, Martyna
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 336
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg

Recenzje