Tom I materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy zawiera cztery części. Pierwsza dotyczy rodzaju i funkcji reklamy oraz badań marketingowych i sposobów ich prezentacji. Druga część omawia szczegółowo planowanie kampanii reklamowej oraz ocenę jej skuteczności. Trzecia część poświęcona została zagadnieniom psychologicznym w reklamie. Czwarta część dotyczy regulacji prawnych w reklamie.
Szczegóły
Tytuł: Organizacja i prowadzenie kampani reklamowej Tom 1 Kwalifikacja A.27Podtytuł: Technikum
Autor: Małgorzata Pańczyk
Wydawnictwo: eMPi2
ISBN: 9788365149268
Kategoria: Podręczniki
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Typ: Podręcznik
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 236
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.388 kg