Projektowanie środków reklamowych. Kwalifikacja A.27.2. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy. Szkoły ponadgimnazjalne

WSiP

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 17 x 24 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
2 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
76,50 PLN
Nasza cena
69,52 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 44,79 zł



Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).

Publikacja rzetelnie omawia formy, środki i narzędzia promocji niezbędne do przygotowania skutecznej kampanii reklamowej oraz przybliża sposoby projektowania elementów systemu wizualnej identyfikacji firmy. Autorzy kładą szczególny nacisk na obowiązek przestrzegania przepisów prawa autorskiego i własności intelektualnej. Przedstawiają możliwości wykorzystania programów komputerowych w trakcie prac projektowych. Zwięźle opisują także metody prezentowania projektów reklamy produktów i usług.

Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.

Szczegóły

Tytuł: Projektowanie środków reklamowych. Kwalifikacja A.27.2. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy. Szkoły ponadgimnazjalne
Autor: Alina Kargiel, Robert Piłka, Dorota Zadrożna
Wydawnictwo: WSiP
ISBN: 9788302157165
Kategoria: Podręczniki
Technikum

Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Typ: Podręcznik
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 216
Format: 17 x 24 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.305 kg

Recenzje