Doskonała, zespołowa gra dedukcyjna!
Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których Tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami ze swojej organizacji! Dwóch Szefów przeciwnych drużyn zna tożsamość osób przebywających w danej lokalizacji. Szefowie przekazują swoim Tajniakom zakodowane wiadomości dotyczące miejsc tajnych spotkań. Tajniacy muszą wykazać się inteligencją. Błąd w odczytaniu wiadomości może prowadzić do niezbyt przyjemnego spotkania z agentem z przeciwnej drużyny albo - co gorsza - z zabójcą! Obydwie drużyny próbują skontaktować się z wszystkimi swoimi agentami, ale tylko jedna z nich może zwyciężyć.
Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...
Jeśli wiecie, jak grać w Tajniaków, to możecie od razu usiąść do rozgrywki w Tajniaków: Obrazki. Musicie wiedzieć tylko o 2 rzeczach:
Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których Tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami ze swojej organizacji! Dwóch Szefów przeciwnych drużyn zna tożsamość osób przebywających w danej lokalizacji. Szefowie przekazują swoim Tajniakom zakodowane wiadomości dotyczące miejsc tajnych spotkań. Tajniacy muszą wykazać się inteligencją. Błąd w odczytaniu wiadomości może prowadzić do niezbyt przyjemnego spotkania z agentem z przeciwnej drużyny albo - co gorsza - z zabójcą! Obydwie drużyny próbują skontaktować się z wszystkimi swoimi agentami, ale tylko jedna z nich może zwyciężyć.
Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...
Jeśli wiecie, jak grać w Tajniaków, to możecie od razu usiąść do rozgrywki w Tajniaków: Obrazki. Musicie wiedzieć tylko o 2 rzeczach:
- Na karcie klucza znajduje się siatka 5 × 4, a nie 5 × 5. - Tak, można użyć słowa dziobak, aby dać wskazówkę do obrazka, na którym jest dziobak.
- Nowy wariant rozgrywki Zabójcze zakończenie - Ten wariant przypomina grę w ósemkę rodzaj bilardu. Aby wygrać, Twoja drużyna musi nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami i z zabójcą.
Zawartość pudełka:
- 14 kart agentów w 2 kolorach,
- 1 karta Podwójnego Agenta,
- 4 karty osób postronnych,
- 1 karta Zabójcy,
- 60 kart kluczy,
- instrukcja,
- 1 podstawka na kartę,
- 140 kart z 280 obrazkami.
Liczba graczy: 2 - 8
Wiek: 10+
Czas rozgrywki: około 15 minut
Wiek: 10+
Czas rozgrywki: około 15 minut
Szczegóły
Tytuł: Tajniacy. ObrazkiPodtytuł: Wiek: 10+
Autor: Vlaada Chvátil
Producent: Rebel
Seria: Tajniacy
Kod paskowy: 5902650610378
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Format: 16.0x22.8
Oprawa: Pudełko kartonowe
Waga: 0.618 kg
Recenzje
Zobacz także:
Produkt | Cena | W koszyku | |
---|---|---|---|
Tajniacy: Nowi agenci (mini dodatek) |
6,08 PLN | Dodaj
|
|
Tajniacy: Bez Cenzury Wiek: 18+ |
70,88 PLN | Dodaj
|
|
Tajniacy (99136) Wiek: 14+ |
70,36 PLN | Dodaj
|
|
Tajniacy: Duet Wiek: 14+ |
70,36 PLN | Dodaj
|