Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.
Cel: Celem gry w backgammona jest doprowadzenie swoich 15 pionków do swojego domu (6 pół w prawym dolnym rogu planszy), a następnie zdjęcie ich z planszy.
Zasady gry: Na początku każdy z graczy rzuca jedną kostką. Gracz, którzy wyrzuci większą liczbę oczek, rozpoczyna rozgrywkę. Rzuca on jednocześnie obiema kostkami, a liczba wyrzuconych oczek określa ilość pól, o którą mogą zostać przestawione pionki.. Jeden gracz będzie przesuwał swoje pionki w stronę zgodną z kierunkiem ruchu wskazówek zegara, a drugi -w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara. Po rzucie gracz może poruszyć swe dwa pionki o liczby wskazane na kostkach (w tym jednym pionem dwa razy). Piony można przesuwać wyłącznie na pola, na których nie znajdują się co najmniej dwa piony przeciwnika. Wyjątkowym rzutem jest tak zwany "dubel" (ta sama ilość oczek na obu kostkach). W pierwszej fazie gracz musi doprowadzić wszystkie swe pionki do "domu. Dopiero wtedy może zdejmować pionki z planszy. Odbywa się to poprzez wyrzucenie kostką ilości oczek potrzebnej pionkowi do opuszczenia planszy. Jeżeli gracz wyrzuci 6, a nie posiada pionków na szóstym polu (licząc od krawędzi planszy), to może zdjąć pion z kolejnego pola.W czasie gry można zbijać. Zbicie polega na umieszczeniu swego pionka na polu, Linia znajdująca się na planszy nosi nazwę banda a miejsce do którego gracz musi włożyć piony: dwór.
Cechy gry magnetycznej Backgammon (Tryktrak):
mała, gra podróżna
zapakowana w metalowe pudełko, służące za planszę
ilość graczy: 2
w zestawie znajduje się dwie mini kostki oraz 30 okrągłych magnesów
Cel: Celem gry w backgammona jest doprowadzenie swoich 15 pionków do swojego domu (6 pół w prawym dolnym rogu planszy), a następnie zdjęcie ich z planszy.
Zasady gry: Na początku każdy z graczy rzuca jedną kostką. Gracz, którzy wyrzuci większą liczbę oczek, rozpoczyna rozgrywkę. Rzuca on jednocześnie obiema kostkami, a liczba wyrzuconych oczek określa ilość pól, o którą mogą zostać przestawione pionki.. Jeden gracz będzie przesuwał swoje pionki w stronę zgodną z kierunkiem ruchu wskazówek zegara, a drugi -w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara. Po rzucie gracz może poruszyć swe dwa pionki o liczby wskazane na kostkach (w tym jednym pionem dwa razy). Piony można przesuwać wyłącznie na pola, na których nie znajdują się co najmniej dwa piony przeciwnika. Wyjątkowym rzutem jest tak zwany "dubel" (ta sama ilość oczek na obu kostkach). W pierwszej fazie gracz musi doprowadzić wszystkie swe pionki do "domu. Dopiero wtedy może zdejmować pionki z planszy. Odbywa się to poprzez wyrzucenie kostką ilości oczek potrzebnej pionkowi do opuszczenia planszy. Jeżeli gracz wyrzuci 6, a nie posiada pionków na szóstym polu (licząc od krawędzi planszy), to może zdjąć pion z kolejnego pola.W czasie gry można zbijać. Zbicie polega na umieszczeniu swego pionka na polu, Linia znajdująca się na planszy nosi nazwę banda a miejsce do którego gracz musi włożyć piony: dwór.
Cechy gry magnetycznej Backgammon (Tryktrak):
mała, gra podróżna
zapakowana w metalowe pudełko, służące za planszę
ilość graczy: 2
w zestawie znajduje się dwie mini kostki oraz 30 okrągłych magnesów
Szczegóły
Tytuł: Gra magnetyczna The Purple Cow - BackgammonProducent: The Purple Cow
ISBN: 7290011890025
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Korepetycje z gramatyki 4 - 6 Część 1
Robert Zaręba
Korepetycje z gramatyki 4 - 6 Część 2
Robert Zaręba
Czysta męskość
Edycja Świętego Pawła