Piotruś i Memo z postaciami ulubionego serialu dla dzieci - Psi Patrol
Jest to prosta gra karciana przeznaczona dla dzieci, w której uczestniczyć może od 2 – 5 graczy. A w Memo możesz grać samodzielnie.
Rozdawane są wszystkie karty kolejno wszystkim graczom. Z otrzymanych kart należy wyjąć i odłożyć na bok wszystkie otrzymane pary. Następnie dochodzi do fazy drugiej - każdy gracz kolejno, zgodnie z ruchem wskazówek zegara, dobiera sobie po jednej karcie. Jeśli na początku nie rozdano wszystkich, to dobiera się z nierozdanej kupki, jeśli tej już nie ma – to dobiera się kolejno – na chybił trafił karty od gracza siedzącego po prawej stronie, wyciągając je z trzymanego przez niego wachlarza kart. Gracz nie widzi, jaką kartę wyciąga. Jeśli dobrana karta pasuje do pary z inną posiadaną – całą parę, tak jak w poprzedniej fazie, gracz odkłada na bok. Czynności te wykonują kolejno wszyscy gracze aż do skutku. Jeśli gracz mający w ręce tylko jedną kartę wyciągając od sąsiada natrafi na uzupełnienie swojej do pary, odkłada ją i zostaje bez żadnej karty, podobnie jak ten, od którego sąsiad ma wylosować kartę, a trzyma w ręce tylko jedną. Gracze, którzy pozbyli się kart – wychodzą z rozgrywki i wygrywają. Ten, który po pozbyciu się przez wszystkich graczy kart zostaje z "Piotrusiem" w ręce, przegrywa. Gra ma wyrabiać spostrzegawczość, rozwijać skojarzenia, a także uczyć zachowań społecznych.
Memo to doskonała gra ćwicząca pamięć. Należy dopasować do siebie karty, które są zakryte rewersem do góry. W każdej turze wybiera się dwie karty i odkrywa. Jeśli obie mają taką samą grafikę, gracz odkłada wybrane karty na bok. W przypadku różnych grafik, gracz zakrywa karty i próbuje dalej.
Liczba graczy: 1+
Średni czas gry: ok. 10 minut
Wiek: 3+
Rozdawane są wszystkie karty kolejno wszystkim graczom. Z otrzymanych kart należy wyjąć i odłożyć na bok wszystkie otrzymane pary. Następnie dochodzi do fazy drugiej - każdy gracz kolejno, zgodnie z ruchem wskazówek zegara, dobiera sobie po jednej karcie. Jeśli na początku nie rozdano wszystkich, to dobiera się z nierozdanej kupki, jeśli tej już nie ma – to dobiera się kolejno – na chybił trafił karty od gracza siedzącego po prawej stronie, wyciągając je z trzymanego przez niego wachlarza kart. Gracz nie widzi, jaką kartę wyciąga. Jeśli dobrana karta pasuje do pary z inną posiadaną – całą parę, tak jak w poprzedniej fazie, gracz odkłada na bok. Czynności te wykonują kolejno wszyscy gracze aż do skutku. Jeśli gracz mający w ręce tylko jedną kartę wyciągając od sąsiada natrafi na uzupełnienie swojej do pary, odkłada ją i zostaje bez żadnej karty, podobnie jak ten, od którego sąsiad ma wylosować kartę, a trzyma w ręce tylko jedną. Gracze, którzy pozbyli się kart – wychodzą z rozgrywki i wygrywają. Ten, który po pozbyciu się przez wszystkich graczy kart zostaje z "Piotrusiem" w ręce, przegrywa. Gra ma wyrabiać spostrzegawczość, rozwijać skojarzenia, a także uczyć zachowań społecznych.
Memo to doskonała gra ćwicząca pamięć. Należy dopasować do siebie karty, które są zakryte rewersem do góry. W każdej turze wybiera się dwie karty i odkrywa. Jeśli obie mają taką samą grafikę, gracz odkłada wybrane karty na bok. W przypadku różnych grafik, gracz zakrywa karty i próbuje dalej.
Liczba graczy: 1+
Średni czas gry: ok. 10 minut
Wiek: 3+
Szczegóły
Tytuł: Psi Patrol - Czarny Piotruś i Memo (242005)Podtytuł: Wiek: 3+
Producent: Cartamundi
Seria: Psi Patrol
Kod paskowy: 5901911002860
Języki: polski
Format: 6 x 9 cm
Oprawa: pudełko
Waga: 0.04 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Diuna
Rebis
Na placu budowy. Podświetl i Odkryj
Wydawnictwo Api Papi
Jeden raz
Romantyczne
I Wanna Fall Bright Side
NieZwykłe
Lubię naklejać Motyle
Wilga