Książka powstała z myślą o doradcach podatkowych prowadzących jednoosobowe, małe i średnie firmy. Powinna zainteresować właścicieli kancelarii i osoby zarządzające kancelariami, które nie korzystają ze wsparcia specjalistów do spraw marketingu czy public relations, nie tworzą osobnych działów marketingu czy PR, ale chcą samodzielnie promować swoje firmy. Publikacja zawiera wskazówki, jak skutecznie i zgodnie z prawem promować swoje usługi z wykorzystaniem tradycyjnych narzędzi (budowanie relacji z klientem, public relations, reklama) oraz instrumentów, jakich dostarcza Internet. Zaproponowane przez autorkę rozwiązania opierają się na ponad 15-letniej znajomości branży usług doradczych i księgowych, wielu rozmowach z doradcami podatkowymi podczas prowadzonych szkoleń oraz praktycznym zastosowaniu zdobytej wiedzy we współpracy z kancelariami podatkowymi. Istotnym walorem są zaprezentowane przykłady pozacenowych metod konkurowania na trudnym rynku usług doradczych i księgowych, pomocnych przy budowaniu wiarygodnej marki i stabilnej pozycji kancelarii lub biura.
Szczegóły
Tytuł: Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowegoAutor: Polańska-Solarz Joanna
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788380925762
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 284
Format: 14.6x20.1
Oprawa: Miękka
Waga: 0.355 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Przekładki PP 1-5 PP5 D.RECT
D.RECT