Diagnozowanie kompetencji społecznych
dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym
Wydawnictwo Naukowe PWN

Książka dostarcza rzetelnej wiedzy na temat kompetencji społecznych i ich znaczenia dla funkcjonowania dziecka w otoczeniu społecznym. Omówiono w niej narzędzia ułatwiające nauczycielom diagnozę kompetencji społecznych dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym. Przedstawiono także propozycję sposobów poznawania umiejętności współpracy dzieci w młodszym wieku szkolnym z perspektywy dziecka, rówieśników i nauczyciela. Diagnoza kompetencji społecznych dzieci może być punktem wyjścia w planowaniu pracy wychowawczej lub sposobem sprawdzenia efektów działań już podjętych.
Kraj produkcji: PL
Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: bok@pwn.com.pl
Szczegóły
Tytuł: Diagnozowanie kompetencji społecznychPodtytuł: dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym
Autor: Maria Deptuła, Agnieszka Misiuk
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301190439
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 226
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.28 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kreatywne szkoły
Element