Takiej książki o komputerach jeszcze nie było!
Historię komputerów opowiadają Docent Pięć Procent oraz pies (es). Obaj dali się wessać i z wnętrza komputera (sieci komputerowej) przedstawiają nie tylko dzieje komputerów, ale też gier, internetu itd. Bo jak się jest w środku komputera wie się o nim wszystko.
Nieco szalona forma graficzna nawiązuje stylistycznie zarówno do bardzo popularnego Minecrafta, jak i wielu gier mobilnych, które wykorzystują modną teraz kanciastą oprawę. Jednocześnie jest to bezpośrednie nawiązanie do historii 8-bitowych komputerów, z którymi sentymentalnie związane jest całe pokolenie 30/40-letnich tatusiów oraz 50/60-letnich dziadków. Zarówno forma graficzna, jak i sposób narracji są na tyle uniwersalne, że z pewnością urzekną nie tylko sześciolatków, ale i dorosłych czytelników tej książki
Niezwykle lekka, ale bardzo rzetelna, jeśli chodzi o wiedzę, i fachowo skonsultowana opowieść Szalona historia komputerów może być wykorzystywana w różnorodnych działaniach edukacyjnych, m.in. w szkole.
Historię komputerów opowiadają Docent Pięć Procent oraz pies (es). Obaj dali się wessać i z wnętrza komputera (sieci komputerowej) przedstawiają nie tylko dzieje komputerów, ale też gier, internetu itd. Bo jak się jest w środku komputera wie się o nim wszystko.
Nieco szalona forma graficzna nawiązuje stylistycznie zarówno do bardzo popularnego Minecrafta, jak i wielu gier mobilnych, które wykorzystują modną teraz kanciastą oprawę. Jednocześnie jest to bezpośrednie nawiązanie do historii 8-bitowych komputerów, z którymi sentymentalnie związane jest całe pokolenie 30/40-letnich tatusiów oraz 50/60-letnich dziadków. Zarówno forma graficzna, jak i sposób narracji są na tyle uniwersalne, że z pewnością urzekną nie tylko sześciolatków, ale i dorosłych czytelników tej książki
Niezwykle lekka, ale bardzo rzetelna, jeśli chodzi o wiedzę, i fachowo skonsultowana opowieść Szalona historia komputerów może być wykorzystywana w różnorodnych działaniach edukacyjnych, m.in. w szkole.
Szczegóły
Tytuł: Szalona historia komputerówAutor: Marcin Kozioł
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
ISBN: 9788380970441
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 160
Format: 21x29 cm
Oprawa: broszurowa
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Ambaras
Agora dla dzieci
Supercepcja. Podwójny spisek
Znak Emotikon
Dzik Dzikus
Agora
Magiczne Drzewo. Świat Ogromnych. Tom 7
Znak Emotikon
Przygoda dzika Toniego Halika
Agora dla dzieci
Strach. Opowieści o oswajaniu lęku
Znak Emotikon
Kocie ścieżki. Japonia
Mamania
Ogród pełen emocji
Coffee4mind