Współczesne media - media informacyjne Tom 2

UMCS

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 17.0x24.1
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
57,10 PLN
Nasza cena
51,93 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 40,99 zł



Książka"Współczesne media - media informacyjne" to już siódma publikacja z serii "Współczesne media", która pod naszą redakcją jest wydawana od 2009 roku przez Wydawnictwo UMCS. Tym razem Czytelnikowi zainteresowanemu teorią i praktyką mediów chciałybyśmy zaproponować artykuły dotyczące zagadnienia informacyjności przekazów medialnych, z zastrzeżeniem, że zawarte w tytule wyrażenie"media informacyjne" nie ma charakteru objaśniającego. Traktujemy je jako hasło wywoławcze w dyskusji dotyczącej realizacji przez media funkcji informacyjnej. Ze Wstępu

Szczegóły

Tytuł: Współczesne media - media informacyjne Tom 2
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377848005
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 342
Format: 17.0x24.1
Oprawa: Miękka
Waga: 0.64 kg
Redakcja: Hofman Iwona, Kępa Figura Danuta

Recenzje